Modely Sandero, Sandero Stepway a Jogger v roce 2024

43007_dacia_sandero_stepway_2024__3_.jpg

SUCCESS STORY V KOSTCE

  • Sandero, vedoucí model v retailovém prodeji od roku 2017 a 2. místo v evropském prodeji ve všech prodejních kanálech v roce 2023, 3 miliony prodaných kusů od roku 2008.
  • Verze Sandero Stepway tvoří dvě třetiny výrobní řady Sandero.
  • Jogger překročil hranici 100 000 prodaných kusů a vede retailový prodej segmentu C (bez SUV) v Evropě. Verze HYBRID 140 tvoří čtvrtinu mixu.

GSR2: GLOBÁLNÍ BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPIS N°2

Nejnovější globální bezpečnostní předpis stanoví nové požadavky na bezpečnost vozidel v Evropské unii. GSR2 zahrnuje pravidla, jejichž cílem je zvýšit bezpečnost na silnicích pro všechny, tedy i pro chodce a cyklisty. V rámci změn v GSR2 se od července 2024 stává povinnou určitá bezpečnostní výbava. Celá modelová řada Dacia bude odpovídat novému nařízení. Objednávky modelů Sandero, Sandero Stepway a Jogger budou otevřeny v průběhu měsíce dubna 2024.

ZMĚNY V DESIGNU A OBSAHU PRODUKTU

Modely pro rok 2024 budou odpovídat normě GSR2.

Více designu

Nové disky kol z lehkých slitin v designu Atara Flexwheels na modelech Sandero Sandaero Stepway a Jogger a zcela nové disky kol z lehkých slitin v designu Randia a Randia Dark s diamantovým efektem na vybraných modelech.

Nové barevné provedení: nový metalický lak béžová Safari se stává exkluzivní barvou pro Sandero Stepway, díky níž je tento model ještě více spojen s outdoorovým prostředím. Metalický lak Šedá Shiste, dříve vyhrazená pro model Jogger, a metalický lakzelená Cèdre, symbolizující výbavu Extreme. Jogger HYBRID 140 je vybaven zcela novým 7palcovým přístrojovým štítem, který byl poprvé k vidění u zcela nového modelu Duster a který přináší modernější vzhled a více informací pro řidiče.

Nová samolepka: Jogger a Sandero Stepway Expression jsou vybaveny novou samolepkou na obou předních dveřích pod bočními zrcátky. Nálepka obsahuje znak Dacia Link a GPS souřadnice odpovídající poloze ikonické rumunské silnice Transfagarașan.

Více bezpečnosti

V celé modelové řadě, počínaje výbavou Essential, byla zavedena nová bezpečnostní výbava, která splňuje nové požadavky GSR2:
- Záznamové zařízení dat o událostech (nehodách)
- Alkoholový imobilizér s predispozicí
- Rozpoznávání dopravních značek s upozorněním na rychlost
- Systém varování před opuštěním jízdního pruhu
- Asistent pro jízdu v jízdním pruhu
- Upozornění na únavu řidiče
- Zadní parkovací senzory
- Dešťový a světelný senzor
- Pokročilý systém nouzového brzdění (chodci a cyklisté)
- Signál nouzového zastavení

Tlačítko na přístrojové desce "Moje bezpečnost" umožňuje řidiči deaktivovat některé systémy ADAS během jízdy a při každém nastartování vozidla.

Kromě toho je celá modelová řada vybavena nálepkou Rescue QR Code, která zůstává zřetelně viditelná na čelním a zadním skle. Po naskenování pomocí speciální aplikace umožňuje přístup k informační brožuře Dacia Rescue. Hasiči tak získají veškeré informace, které potřebují k bezpečnému a rychlému zásahu v případě nouze, a ušetří tak cenné
minuty.

Více komfortu

  • Port USB-C v přední části
  • Port USB-C vzadu, pokud je k dispozici paket Comfort Pack (v závislosti na zemi)
  • Manuální klimatizace od verze Essential u vozu Jogger

Více efektivní

Nová praktická příručka

Po odstranění všech chromovaných designových prvků vozu a nepoužití pravé přírodní kůže v interiéru se u modelů 2024 zvyšuje snaha o udržitelnost. Stručná uživatelská příručka na 32 stranách popisuje všechny nejnovější hlavní funkce vozu a doplňuje tradiční uživatelskou příručku (~400 stran). Zákazníci mají snadný přístup k podrobným
digitálním verzím prostřednictvím QR kódu, který obsažen v uživatelské příručce nebo prostřednictvím aplikace My Dacia. Papírovou verzi podrobné příručky si mohou objednat také prostřednictvím sítě Dacia.

Nová funkce E-SAVE u vozu Jogger HYBRID 140

Pomocí této nové funkce lze nastavit cílovou úroveň nabití trakční baterie (~70 %), aby bylo možné ušetřit dostatek energie na pozdější část cesty. Pokud řidiči vědí, že je čekají specifické jízdní podmínky (stoupání), mohou režim aktivovat několik kilometrů předem (<5 km) a deaktivovat jej, jakmile strmé stoupání skončí. Řidiči se tak aktivně rozhodnou aktivovat režim E-SAVE; ten se sám vypne při každém opětovném nastartování motoru.