Golfisté mají jasno. SEAT Tarraco je pro ně nejlepší

seat-tarraco_006_small.jpg

SEAT Tarraco byl golfisty zvolen jako „ideální vůz“. Vlajková loď značky SEAT splňuje veškeré požadavky vášnivých hráčů golfu, ať se jedná o užitné vlastnosti, prostornost, poměr cena/výkon nebo ochranu životního prostředí. Na slavnostním vyhlášení výsledků ankety v golfovém klubu Golf Olivar de la Hinojosa v Madridu převzal prestižní ocenění ředitel komunikace španělské společnosti SEAT Fernando Salvador.

Ocenění „ideální vozidlo“ pro hráče golfu bylo modelu Tarraco uděleno na základě hlasování všech účastníků XI. ročníku španělského poháru komunikačních médií. Hlasující vybírali z užšího výběru šesti vozů, který sestavila porota, složená z 63 novinářů a profesionálů se specializací na motorismus a golf. SEAT Tarraco zvítězil nad konkurenčními modely Mitsubishi Outlander, Peugeot 508 SW, Jeep Wrangler, Hyundai Kona Hybrid a Renault Kadjar.

SEAT Tarraco nabízí maximální bezpečnost a sofistikovanost

Nový model Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu (Barcelona) a vyráběný ve Wolfsburgu (Německo), je všestranným a praktickým automobilem, v němž nalezne pohodlí až sedm osob. Zavazadlový prostor modelu  Tarraco patří s objemem 760 litrů u pětimístné verze a 700 litrů u sedmimístné varianty mezi největší v tomto segmentu.

Nová vlajková loď španělské značky nabízí mimořádnou sofistikovanost, kvalitu a rozsáhlou výbavu. Svým majitelům navíc poskytuje vynikající jízdní vlastnosti a výkony. Etalon bezpečnosti ve svém segmentu chrání cestující inovativními asistenčními systémy, mezi něž patří například přednárazový bezpečnostní systém a asistent proti převrácení vozidla. Výhodný poměr cena/výkon je výsledkem rozsáhlé sériové výbavy za příznivé ceny od 779 900 Kč, včetně 5leté záruky.

SEAT Tarraco uspokojí nejvyšší požadavky na jízdní dynamiku díky vyspělým technologiím, jako je pohon všech kol 4Drive, progresivní řízení nebo dynamická regulace podvozku (DCC) s adaptivními tlumiči. Výkonné a hospodárné zážehové a vznětové motory o výkonu 150 až 190 koní mohou být kombinovány se sedmistupňovou automatickou převodovku DSG nebo s šestistupňovou mechanickou převodovkou.

V roce 2020 bude na trh uvedena hybridní verze Tarraco PHEV s možností vnějšího nabíjení. Celkový nejvyšší výkon hybridního systému, tvořeného zážehovým motorem 1.4 TSI o výkonu 150 koní a elektromotorem vyladěným na 116 k, dosáhne 245 k. Napájení elektromotoru zajistí sada lithium-iontových akumulátorů s kapacitou 13 kWh. Řidič bude mít na výběr několik jízdních režimů, včetně výhradně elektrického pohonu s nulovými lokálními emisemi. V tomto případě je dojezd na jedno nabití akumulátorů více než 50 km (cyklus WLTP). V hybridním režimu má řidič k dispozici nejvyšší úroveň jízdní dynamiky, jež je výsledkem kombinace hnací síly spalovacího motoru a elektromotoru.