• www.pyramidapruhonice.cz
  • www.renaultpruhonice.cz
  • www.daciapruhonice.cz
  • www.seatovapyramida.cz
  • DasWeltAuto
  • www.yuki.cz
Pneuservis

Pneuservis

Disponujeme digitální vyvažovačkou a pneumatickým přezouvacím stolem využívajícím nejmodernější technologie oprav, díky nimž můžeme přezouvat pneumatiky do rozměru 18“, včetně technologie bočních průrazů.


Nabídka běžných i specializovaných pneuservisních služeb

• Demontáže, montáže, vyvažování pneumatik pro vozidla OSOBNÍ, SUV, 4x4, LT do 3,5
• Očištění a konzervace dosedací plochy nábojů kol speciálním konzervačním přípravkem.
• Mytí pneumatik včetně disků od hrubých nečistost, čištění alu disků
• Dotažení kol momentovým klíčem na předepsanou hodnotu!
• Sezónní uskladnění pneumatik
• Zajištění ekologické likvidace opotřebených pneu


Demontáže a montáže pneumatik (přezutí pneu)

Provádíme demontáže a montáže pneumatik všech značek předních světových výrobců. Montáže a demontáže provádíme na špičkových strojích s použitím nejmodernějších pracovních postupů a technologií. Vašim kolům tak nabízíme v maximální míře tu nejlepší péči při jakékoliv servisní činnosti.

 


Vyvažování kol

Vyvažování kol je jedním ze základních a velmi důležitých úkonů na vašem vozidle, který byste rozhodně neměli zapomínat. Základem profesionální péče o Vaše kola je nejen špičkové technické vybavení ale i profesionálně vyškolený pracovní tým, který precizně uplatňuje principy statického, ale i dynamického vyvažování. Naše firma provádí vyvažování kol na velmi kvalitních digitálních vyvažovacích zařízeních SICAM S3M V700.

Tento model s přesností 1g je určen k preciznímu vyvažování veškerých kol pro vozy do 3,5t. Zařízení také nabízí program pro optimalizaci vyvážení. Výhodou je výrazná úspora počtu použitých závaží.

 


Proč a kdy vyvažovat kola

Proč je vyvažování kol tak důležité?

1. Přesné vyvážení kol nám zaručuje klidnou jízdu. Tím také předejdeme například vibracím volantu, nebo nepříjemným chvěním celého vozu. Toto se může projevit například za jízdy v určité rychlosti, nejčastěji kolem 80km/h nebo 120km/h. Při této rychlosti dochází k největšímu rozkmitání kol(a) , které se okamžitě přenáší do karoserie celého vozu, především do řízení, a tím i do volantu který v tu chvíli držíte. Při jízdě na větší vzdálenost je to velice nepříjemné.

2. Dalším důvodem je zabránit nesprávnému opotřebení pneumatik a prodloužit tak životnost Vašich pneumatik, hlavně tím však zajistit bezpečnost při jízdě. Při vibracích dochází k nepravidelnému opotřebení pneumatik(y), které se projevuje v oblasti vzorku. Pneumatika v tomto případě nemá dostatečný kontakt s vozovkou a proto při rozkmitání začne odskakovat od povrchu vozovky. POZOR! Takto narušená jízda se může projevit také při závadě na tlumičích.

3. Špatné vyvážení může mít také vliv na krácení životnosti nejen samotných pneumatik ale také jednotlivých dílů podvozkových částí, jako jsou například uložení ramen, kulové čepy, čepy řízení a další. Důsledky špatného vyvážení nenastávají okamžitě ale postupem času se bohužel jistě projeví.


Huštění pneumatik

Kontrola tlaku v pneumatikách by měla být ideálně prováděna pravidelně zhruba 1x za 14dní.

Tlak je nejlépe dorovnávat tehdy, pokud jsou pneumatiky chladné. Při špatném huštění pneumatik může dojít k špatným jízdním vlastnostem vozu, ale také ke špatnému opotřebení pneumatik a zkrácení jejich životnosti. Huštění pneumatik se i nadále provádí klasicky vzduchem.


PŘEhuštění

Pokud jsou pneumatiky nahuštěny více než doporučuje výrobce vozu, dochází k vyboulení v oblasti běhounu (dezénu) a tím k vysokému opotřebení ve středu běhounu pneumatiky. Pneumatika nevyužívá celou svojí plochu pro kontakt s vozovkou a tím ztrácí výhody a kvalitu jízdních vlastností nejen na suchém povrchu ale především na mokré vozovce!


PODhuštění

V případě nižšího tlaku než doporučuje výrobce vozidla dochází naopak k propadnutí středu pneumatiky. Opotřebení pneumatiky tak vzniká v krajích a střed nemá takřka žádný kontakt s vozovkou, a zároveň zůstává méně opotřeben. Při jízdě je vozidlo nestabilní, v zatáčkách až kolíbavé. Jízdní vlastnosti jsou velice špatné hlavně na mokrém povrchu! Rapidně stoupá spotřeba paliva.

Ventil je prostředníkem pro huštění pneumatik, proto by měl být vždy v naprostém pořádku.

Může Vás zajímat
Akce a novinky

7.7.2018, Prázdniny

20.3.2018, Velikonoce V sobotu 31.3.2018 máme ZAVŘENO.

23.12.2017, Vánoční otevírací doba Vánoční otevírací doba

Všechny novinky >